20 Haziran 2013 Perşembe

Ve Aşk Yine Kaybetti Sonunda..

Acı kahvemi yudumluyorum bir gece yarısı,
Yine sessiz harfler korosu beynimde..
Pencereme konan masumluğun koyu tonlarında sen,
Ve sıcak bir buse yanaklarımda..
Biliyorum yine hayalsin,yine zahirsin..
Ama kendimi alamıyorum
Bu tınıların arasında seni düşlemekten..
Mani olamıyorum "biz"lere..

Titriyor parmaklarım..
Her zamanki gibi soğuk..
"Odamın en ücra köşesi kadar yalnız;
Senin var olduğun kadar yokum.."
Şimdi bana düşman tüm geceler
Sen gibi, yarın gibi..
Sadık kalacağına söz verip
Anlamını yitirmiş tüm cümleler gibi..

Dönüp dolaştığım yer hep aynı sokak
Ezberime aldım tüm kaldırım taşlarını bir bir..
"Yarınındım diyordun ya hani?
Şimdi yarımım sanki yolun ortasında.."

Ve aşk yine kaybetti sonunda....

9 yorum:

  1. Aslında kazanmayı en çok hak eden şeydir Aşk..
    Ama kaybetmeye de mahkumdur sanki..
    Yarım kalmalar, ezberlenen o sokaklarda yüreğindeki derin acıyla yalnız -yarım- dolaşmalar, olmamalı bunlar aşkın olduğu yerde olmamalı..
    Aşkın en yakın dostları artık terk etmeli aşkı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin gibi kazanmayı hak eder ama, aşkın bağlı olduğu duygular (acı, keder vs..) onun peşini bırakmadığı sürece bu zor iş..

      Sil
    2. ne yazık ki öylee..
      en büyük mutlulukları içerdiği gibi en büyük acıları da barındırıyor içerisinde..

      Sil
    3. Malesef göze almak gerek bazı şeyleri..

      Sil
    4. aşkın için cesur olmak ve her şeyi göze almak gerek (:

      Sil
    5. Bunun için de sağlam bir yürek gerek. Güvenmiyorsan kendine, yola çıkmayacaksın. ;)

      Sil
    6. Yüreğin yoksa Aşk yoluna girmeyecek
      Ne kendini ne de bir başkasını yarı yolda - yarım bırakmayacaksın..
      Çünkü Aşk Yürek İşidir.

      "Velhasılı Kelam Kalp Herkeste Var Yürek Başka Bir Şey" sevdiğim sözlerden biridir..

      Sil
    7. Bence bu söz, ''yürek herkeste var, kalp başka bir şey'' olmalıymış. Çünkü kalp yüreğin içindedir ve yürek herkeste, hayvanda bile var. Hayvanlardan farkımız kalbimizin, yani gönlümüzün olmasıdır. Hayvanda kalp yok, yürek var.

      Bedendeki tüm organlarımız kalbin emrinde. İnanmak, sevmek, korkmak vs.. İnsanı yöneten şeydir kalp. His uzuvlarımızın duydukları tüm bilgiler kalpte toplanıyor. Ve bizler, bu organdan hesaba çekiliyoruz.

      Bu yüzdendir ki, bence farklı olan şey kalptir.

      Sil
    8. iştee senin kalbe verdiğin özellikleri ve unsurları ben de yüreğe veririm.. sanırım o yüzden bu söz bana çok doğru ve özel gelmiştir her zaman..
      :)

      Sil

Yorumu yaptıktan sonra ''E-posta yoluyla abone ol'' kısmına tıklarsanız, yaptığınız yorumun cevabına email adresinizden kolayca ulaşabilirsiniz..