29 Mayıs 2013 Çarşamba

Bir Şairin Gölgesi'nden..











Sokakların en ücra köşesi kıskaca almış gibi
Sarmış gibi her yanımı..
Suskunluk muydu ağır gelen, yoksa vuslat mı?
Düşünürken attığım adımlar peşimde,
Ben düşüncelerimin peşinde..
Ağlak günlerimden bir hatıra bırakıyorum sana
Şiirine veda edemeyen şair misali; gölgede..

İnce bir ney sesi gibiydi gülüşün
Bir musiki makamında hastalığındı bakışların
Yandım, kavruldum..
Baktıkça doyamadığım gökkuşağı renklerin gitti
Yerini gölgenin siyahına bıraktı
Şimdi bu şiirin de bir rengi var artık;
''Sen siyahı..''

Gözyaşlarımın biriktiği yerler toprak kokuyor
Ayrılığın hediyesi bu denli sertken,
..nasıl barışırım hayatla?
Kalbim sanki aynı acıları tekrarlamayı seviyor
Halbuki bu duygudan mezun oldu yıllar önce
Hala kulaç atıyor ufka doğru mecburiyetle..

Şimdi yapılması gerek en güzel şey;
Susamak hasrete,
..ve öylece yaşamak sanırım..

3 yorum:

  1. "Baktıkça doyamadığım gökkuşağı renklerin gitti
    Yerini gölgenin siyahına bıraktı"
    özellikle bu bölümü çok sevdim..
    yüreğine ve kalemine sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Şiirlerimi okuyup beğenenler var oldukça daha da iyisi gelecektir inşallah..
      Sevgiler.. :)

      Sil

Yorumu yaptıktan sonra ''E-posta yoluyla abone ol'' kısmına tıklarsanız, yaptığınız yorumun cevabına email adresinizden kolayca ulaşabilirsiniz..