25 Şubat 2014 Salı

Ben.. Hiç..



Ben hiç güzel resim çizemedim
Resim çizerken bile engel oldu yollar
Ne gittim, ne de çizebildim..
Bir gökyüzü hayal etmiştim en son
Hala yarım, hala çizemedim..

Mutluluk, kağıttan ev yapmaya benzer derdi annem
Benim hiç kağıttan evim olmadı ki anne
Ben hiç çizemedim ki mutluluğu..
Zamana hiç ayak uyduramadım be anne
Hüzünlerimin bile modası geçmişti
Nasıl olsa döner dünya dedim
Elbiselerimin kibir kokusu içime sinmişti..

Acılarımı hep kardeş payı yaptım
Şiirlerime böldüm yarısını
Ne bir eksik, ne bir fazla
Hep ortak oldu şiirlerim bana..
Şimdi tutup da açığa vurursa denizlerim,
Korkma..
Gittikçe kaybolan bir hatıra gibi
Kutuplara çekilmeyecek anılarım..

1 yorum:

  1. Ben hiç çizemedim ki mutluluğu..
    Zamana hiç ayak uyduramadım be anne

    ben de zamana ayak uyduramadım,sevdalarım hep eski zamanlardan kalma

    güzel şiir,yüreğinize ve kaleminize sağlık

    YanıtlaSil

Yorumu yaptıktan sonra ''E-posta yoluyla abone ol'' kısmına tıklarsanız, yaptığınız yorumun cevabına email adresinizden kolayca ulaşabilirsiniz..